Monday, December 10, 2012

Ding 5 Ego feeds

Gisteren geprobeerd ego feeds aan te maken. Helaas het lukt niet. Het lijkt zo simpel, maar ik krijg het niet voor elkaar. Na een paar pogingen Chawwah gebeld, want haar was het wel gelukt. Waarom lukt het mij dan niet? Chawwah belt als snel terug, het lukt haar nu ook niet. Dan maar op dinsdag nog maar eens proberen. En ja wel, de eerste paar ego feeds staan er al snel in. Maar de laatste wil weer niet. Blijkbaar toch iets in Google Reader wat niet lekker loopt. Ondertussen zie ik tussen de zoekresultaten een aantal interessante blogs voorbij komen. Ik voeg deze apart nog toe. Het aantal feeds breidt zich gestaag uit.



1 comment:

  1. Je bent goed bezig Maaike!
    Had ik al verteld dat je ook in databanken RSS-feeds kunt nemen op de afleveringen van de digitale tijdschriften?
    En dat je ook de storingen en vertragingen van de NS kunt bijhouden via RSS: http://www.ns.nl/storingen/index.rss
    Komt straks goed van pas ;-)

    ReplyDelete